  • 1. Data: 2004-02-14 19:55:04
    Temat: Pomocy PIT-36
    Od: "Artur" <sanczo_16(wytnij_to)@interia.pl>

    Witam,

    Mam pytanie dotyczace tegoż pitu : Co bedzie remamentem poczatkowym gdy
    spis z natury byl przeprowadzony w miesiacu wrzsniu na zlecenie Urzedu
    Skarbowego. Dzialalnosc porowadzona byla przez caly 2003r.

    Z gory dziekuje za udzielone informacje.

    - pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-02-14 20:42:55
    Temat: Re: Pomocy PIT-36
    Od: "Atomek" <l...@p...WYTNIJ.onet.pl>

> [...]
    > spis z natury byl przeprowadzony w miesiacu wrzsniu na zlecenie Urzedu
    > Skarbowego. Dzialalnosc porowadzona byla przez caly 2003r.

    początkowy to spis na 1.01.2003
    koncowy to spis na 31.12.2003

    Atomek