  • 1. Data: 2004-02-14 21:21:15
    Temat: Kształcenie czy dokształcanie?
    Od: "PriSM" <p...@h...internetdsl.pl_NOSPAM>

    Witam!

    Sytuacja wygląda tak:
    mam dyplom inżyniera, aktualnie na innej uczelni uczęszczam na uzupełniające
    studia magisterskie (po którycj osiągnę tytuł mgr).

    Czy w takiej sytuacji należy traktować do jako "dokształcanie" czy
    "kształcenie"?
    W US w moim mieście powyższe pytanie zamurowało urzędniczkę...
    Zależy od tego jakieś kilkaset zł zwrotu podatku.

    Czy ktoś może mi podesłać linka do jakiejś podpory prawnej?
    Z góry dzięki.

    --
    pozdrawiam, PriSM
    rc.htb R.I.P - informacje na http://www.rc.htb.prv.pl/

  • 2. Data: 2004-02-16 17:54:53
    Temat: Re: Kształcenie czy dokształcanie?
    Od: "MK" <k...@o...pl>

    Za dokształcanie możesz uznać kursy np. j. ang lub inne.
    A studia to studia, czyli nauka, nie ma co dyskutować.

    Sama jestem na SUM i odliczałam za rok 2003 wydatki jako nauka w szkole
    wyższej.

    MK