    From: <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Dg a zwolnienie lekarskie
    Date: Wed, 12 Feb 2003 11:12:19 +0100

    Jeszcze jedno pytanie. Jak to jest ze zwolnieniem lekarskim przy DG? Mam ja
    dopiero od kilku miesiecy,wiem, ze swiadczenie z tytulu zasilku chorobowego
    nalezy sie dopiero po pol roku terminowego oplacania skladek. Czy wczesniej
    oplaca mi sie z jakis wzgledow brac zwolnienie? czy np odpisuje sobie te dni
    na delkaracji ZUSowskiej jako nieprzepracowane? A jak to potem jest, kiedy
    juz nalezy mi sie ten zasilek? co sie robi ze zwolnieniem (zanosi do ZUSu,
    dolacza do delkaracji)?