  • 1. Data: 2004-04-13 12:52:27
    Temat: Diety.... HELP ME!
    Od: "Matti" <u...@f...onet.pl>

    Jedyna nadzieja na grupie ;-)
    Jestem na razie kompletnie zasypany przez nowy VAT.
    A tu nagle czytam o anulowaniach rozporzadzeń w sprawach wstrzymania podatku
    od diet...czy coś ;-)

    Czy ktoś może krótko i zwięźle odpowiedzieć na pytanie, czy dla prowadzącego
    KPIR kosztem podatkowym są:
    - diety krajowe pracowników
    - diety zagraniczne pracowników
    - diety krajowe właściciela
    - diety zagraniczne właściciela
    i czy czasem, któraś z w/w jeśli stanowi KUP to czasem nie jest opodatkowana
    u osoby otrzymujacj dietę?

    pozdrawiam walczących na froncie VAT i nie tylko,

    Matti

  • 2. Data: 2004-04-13 13:03:54
    Temat: Re: Diety.... HELP ME!
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Matti napisał:

> [...]
    >
    > Czy ktoś może krótko i zwięźle odpowiedzieć na pytanie, czy dla
    > prowadzącego KPIR kosztem podatkowym są: - diety krajowe pracowników
    tak

    > - diety zagraniczne pracowników
    tak

    > - diety krajowe właściciela
    tak

    > - diety zagraniczne właściciela
    tak

    Oczywiście do ustawowych limitów (np. w kraju obecnie 21zł dziennie).

    > i czy czasem, któraś z w/w jeśli stanowi KUP to czasem nie jest
    > opodatkowana u osoby otrzymujacj dietę?

    Jak sięgam pamięcia, to nie jest ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-04-13 16:11:07
    Od: "Jacek" <c...@u...poczta.onet.pl>

    Mający(a) chwilę czasu Maddy wysmarował(a):
    > Jak sięgam pamięcia, to nie jest ;-)

    I nie będzie-do następnej nowelizacji:-))

    --
    Jacek

    Gdyby wybory mogły coś zmienić, Oni by je zdelegalizowali.

    Adres trochę "przerobiony"