  • 1. Data: 2002-01-16 22:19:48
    Temat: Diety - delegacje zagraniczne
    Od: "KriS" <a...@i...pl>

    Witam,

    Czy od nowego roku obowiązują jakieś nowe tabele ze stawkami diet za
    delegacje zagraniczne - szczególnie chodzi mi o diety do krajów, w których
    zaczęło obowiązywać EURO - czy też wystarczy przeliczyć obowiązujące dotąd
    tabele wg obowiązującego kursu EURO?

    Dziękuję i pozdrawiam,

    KriS

  • 2. Data: 2002-01-17 07:30:05
    Temat: Re: Diety - delegacje zagraniczne
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

> [...]
    których
    > zaczęło obowiązywać EURO - czy też wystarczy przeliczyć obowiązujące

    Tak, było stosowne rozporządzenie.
    Dz. U. Nr 151

    CEZ

  • 3. Data: 2002-01-17 07:51:47
    Od: "KriS" <a...@i...pl>

    > Tak, było stosowne rozporządzenie.
    > Dz. U. Nr 151
    >
    > CEZ

    Wielkie dzięki!

    KriS

  • 4. Data: 2002-01-18 21:36:18
    Od: "Slawka" <b...@2...pl>

    Użytkownik "KriS" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaczęło obowiązywać EURO - czy też wystarczy przeliczyć obowiązujące dotąd

    W Dz. U. nr 151/2001r., poz.1720 i 1721 jest nowe rozporzadzenie MPIPS o
    delegacjach krajowych i zagranicznych. Jest tez tabela limitow noclegow i
    diet w EURO.Pozdrawiam