  • 21. Data: 2019-01-23 11:57:35
    Temat: Re: Dlaczego panstwo bezustannie od 75 lat walczy ze swoimi obywatelami???
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-01-23, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > W ilu? Bo ja kojarzę tylko mBank.

    Mi się taka sztuka udała również w Citi, aczkolwiek tam trzeba było zadzwonić
    na CitiPhone. Podejrzewam, że w każdym by się dało, ale pewnie nie każdy
    daje taką opcję online. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 22. Data: 2019-01-23 12:51:57
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2019-01-23 o 11:15, Kamil Jońca pisze:
    > Wojciech Bancer <w...@g...com> writes:
    >
    > [...]
    >
    > W ilu? Bo ja kojarzę tylko mBank.

    Kiedyś dawno widziałem taką możliwość w mBanku.
    Ale jakiś czas później jej nie znalazłem. Uznałem, że zniknęła, ale może
    po prostu głębiej schowali a ja nie znalazłem.

    W każdym razie od tego czasu (a było pewnie z 3..5 lat temu) uważam, że
    jak zleciłem przelew w mBanku to już nie mogę cofnąć więc moim zdaniem
    moje konto zostaje obciążone w momencie potwierdzenia zlecenia.
    P.G.

  • 23. Data: 2019-01-23 12:56:41
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Piotr Gałka <p...@c...pl> writes:

    > Kiedyś dawno widziałem taką możliwość w mBanku.
    > Ale jakiś czas później jej nie znalazłem. Uznałem, że zniknęła, ale
    > może po prostu głębiej schowali a ja nie znalazłem.

    Eee. "Nadchodzące płatności" -> "Usuń" to jest głęboko?[1]
    Powiedz mi jak szukałeś?
    KJ

    [1] sprawdzone i przetestowane przed chwilą.
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)

  • 24. Data: 2019-01-23 14:25:21
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Piotr Gałka <p...@c...pl> writes:

> [...]
    > że jak zleciłem przelew w mBanku to już nie mogę cofnąć więc moim
    > zdaniem moje konto zostaje obciążone w momencie potwierdzenia

    Obawiam się że możliwość anulowania przelewu nie ma tu nic do rzeczy.
    Chodzi raczej o datę operacji (datę obciążenia konta) na wyciągu.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 25. Data: 2019-01-24 07:51:39
    Od: ń <k...@t...sie>

    I to może byłby argument dla sądu.
    BTW nie w każdym banku tak się dzieje.

    -----
    > Ale jak zlecę przelew to kasa mi znika z konta od razu, a nie dopiero jak przyjdzie
    sesja. Obniża się wartość dostępnych środków.
    > Nie mogę tej samej kasy przelać gdzie indziej, czy skoczyć do bankomatu i ją
    wypłacić
    zanim zostanie przelana.
    > Dla mnie to oznacza, że moje konto zostało obciążone. A że bank sobie jakieś
    papiery zrobi dopiero na drugi dzień to powinno mnie

  • 26. Data: 2019-01-24 12:25:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 21 Jan 2019 15:26:44 +0100, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    wrote:
    > 2. Państwo nie walczy. Przedmiotom martwym nie przypisujemy cech
    > właściwych rzeczom żywym.

    Za kurzym państwem stoją jacyś ludzie, ib ich dotyczy ta cecha w tym
    wyrażeniu.

    --
    Marek

  • 27. Data: 2019-01-24 12:42:14
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 24 Jan 2019 12:25:42 +0100, Marek napisał(a):

    > Za kurzym państwem stoją jacyś ludzie, ib ich dotyczy ta cecha w tym
    > wyrażeniu.

    Jasne. Tylko należy klarownie formułować myśli skoro już się je
    publikuje.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 28. Data: 2019-01-24 14:42:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Jasne. Tylko należy klarownie formułować myśli skoro już się je
    > publikuje.

    Wyraził się jasno.

    A ty się czepiasz, a sam nie umiesz "klarownie" formułować myśli, skoro
    piszesz o publikacji, czyli druku, w internecie.

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2019-02-20 13:39:01
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-23 o 10:23, Pete pisze:

    > Po pierwsze, liczba banków uczestniczących w EE jest niewielka. A po
    > drugie, jesteś pewien, że Twój bank wykona taki przelew tego samego dnia?
    > Bo może właśnie trwa przetwarzanie, albo coś innego...

    Jak system wciąż potrzebuje przetwarzania, tzn, że jest kiepsko napisany
    i wypadałoby go zmienić.

    Jedyne co mi przychodzi do głowy, to awaria....

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 30. Data: 2019-02-21 10:43:43
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-02-20 o 13:39, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Jak system wciąż potrzebuje przetwarzania, tzn, że jest kiepsko napisany
    > i wypadałoby go zmienić.

    :D :D :D

    > Jedyne co mi przychodzi do głowy, to awaria....

    Dumaj dalej.

    --
    Pete