  • 1. Data: 2003-03-25 16:10:11
    Temat: Długa delegacja zagraniczna
    Od: t...@p...onet.pl

    Jadę na długą (kilkumiesięczną) delegację zagraniczną, gdzie jako podwykonawca
    polskiej firmy będę wykonywał pracę. Czyli de facto przychód będę miał z tytułu
    prac dla polskiej firmy. Moje pytanie dotyczy rozliczenia kosztów takowego
    wyjazdu w mojej jednoosobowej DG.

    Po pierwsze: Czy mogę to traktować jako zwykłą delegację i rozliczać diety,
    koszty hotelu, benzyny? Czy to się w ogóle kwalifikuje jako delegacja?

    Po drugie: Jeśli tak, to czy powinienem to rozliczać miesięcznie, czy też
    dopiero po powrocie? Rozliczanie miesięczne jest korzystniejsze, ale z którego
    dnia powinienem wtedy brać przelicznik walut?

    Tomek