  • 1. Data: 2007-06-30 10:42:39
    Temat: Dłuższy wyjazd, brak obecności w siedzibie firmy
    Od: t...@o...pl

    Witam

    Zaczynam działalność (jednoosobowa DG, KPiR, VAT), ale w związku z
    tym, że są wakajce, to szykuję też wyjazd 1-2 tygodniowy. Czy muszę
    ten fakt gdzieś zgłaszać (informacja, że nie jestem dostępny może
    przydać się np. US w razie kontroli)?

    Drugie pytanie: Czy mogę zdalnie (mając laptopa) prowadzić sprzedaż i
    księgować wszystkie dokumenty z tym związane, a po przyjeździe
    wydrukować wszystkie dokumenty, popodbijać, schować do teczki
    (działalność związana z usługami poprzez internet, więc do wykonania -
    ale czy to dozwolone)?

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź
    Tomek