  • 1. Data: 2005-06-20 22:03:23
    Temat: Dochód brutto na podstawie zeznania rocznego ?
    Od: Mario <m...@c...pl>

    Na finansach nie znam się.
    Muszę określić wysoksć dochodu brutto na podtawie złożonej rocznej
    deklaracji PIT-37. Przeglądając internet natknąłem się na kilka wersji
    obliczania dochodu brutto.
    1. dochód brutto = przychód - koszty uzyskania przychodu
    2. dochód brutto = przychód - koszty uzyskania przychodu - składki na
    ubezpieczenie społeczne
    3. dochód brutto = przychód - koszty uzyskania przychodu - składki na
    ubezpieczenie społeczne - składki na ubezpieczenie zdrowotne

    Jak poprawnie obliczyć ten dochód brutto ???
    Pozdrawiam Mariusz

  • 2. Data: 2005-06-20 22:13:13
    Temat: Re: Dochód brutto na podstawie zeznania rocznego ?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Mario wrote:
> [...]
    > ubezpieczenie społeczne - składki na ubezpieczenie zdrowotne
    >
    > Jak poprawnie obliczyć ten dochód brutto ???

    Nic nie rozumiem.
    Brutto to brutto. Kratka 56 z pit-37.

  • 3. Data: 2005-06-21 11:50:17
    Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>

    > Nic nie rozumiem.
    > Brutto to brutto. Kratka 56 z pit-37.
    To przychód brutto nie dochód

    Dochodem brutto na potrzeby otrzymania np. zasiłku rodzinnego jest przychód
    brutto - składki społęczne - koszty uzyskania przychodu
    Pozdrawiam
    MB