1. Data: 2005-06-20 22:03:23
Temat:Dochód brutto na podstawie zeznania rocznego ?
Od:Mario <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na finansach nie znam się.
Muszę określić wysoksć dochodu brutto na podtawie złożonej rocznej
deklaracji PIT-37. Przeglądając internet natknąłem się na kilka wersji
obliczania dochodu brutto.
1. dochód brutto = przychód - koszty uzyskania przychodu
2. dochód brutto = przychód - koszty uzyskania przychodu - składki na
ubezpieczenie społeczne
3. dochód brutto = przychód - koszty uzyskania przychodu - składki na
ubezpieczenie społeczne - składki na ubezpieczenie zdrowotne

Jak poprawnie obliczyć ten dochód brutto ???
Pozdrawiam Mariusz

2. Data: 2005-06-20 22:13:13
Temat:Re: Dochód brutto na podstawie zeznania rocznego ?
Od:witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Mario wrote:
> [...]
> ubezpieczenie społeczne - składki na ubezpieczenie zdrowotne
>
> Jak poprawnie obliczyć ten dochód brutto ???

Nic nie rozumiem.
Brutto to brutto. Kratka 56 z pit-37.

3. Data: 2005-06-21 11:50:17
Od:"Magdalena B" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic nie rozumiem.
> Brutto to brutto. Kratka 56 z pit-37.
To przychód brutto nie dochód

Dochodem brutto na potrzeby otrzymania np. zasiłku rodzinnego jest przychód
brutto - składki społęczne - koszty uzyskania przychodu
Pozdrawiam
MB