  • 1. Data: 2005-12-02 23:48:52
    Temat: Dochody z USA
    Od: " " <a...@g...pl>

    Jestem uczestnikiem programu Google AdSense i jeszcze paru innych. Polega to
    na tym ze na swoich stronach internetowych wyswietlam reklamy tych firm i
    dostaje pieniadze za ludzi ktorzy skorzystaja z tych reklam i wejda na strony
    sponsora.

    Czy zeby sie z tego rozliczyc, zaplacic dochodowy bede musial zalozyc
    dzialalnosc gospodarcza ?

    Czy nie moge tego wrzucic w Pit-53 ?

  • 2. Data: 2005-12-04 15:31:38
    Temat: Re: Dochody z USA
    Od: " " <a...@g...pl>

    Ladna mi grupa "podatki" jak nikt nic nie wie...

  • 3. Data: 2005-12-04 15:57:31
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    a...@g...pl wrote:
    > Ladna mi grupa "podatki" jak nikt nic nie wie...

    Nie gorączkuj się tak :)
    Ta grupa (jak wiele innych zresztą) nie jest zbyt aktywna w weekendy.
    Może jutro pojawi się ktoś, kto Ci odpowie.
    A co do pytania - wiem, że sporo osób rozlicza się składając właśnie PIT53.
    Ja też planuję w końcu wypróbować to adsense, ale w moim przypadku będę
    to przepuszczał przez swoją działalność, gdyż akurat reklamę mam wpisaną
    w zakres. Przy działalności jest to jednak bardziej upierdliwe (ze
    względu na moment uznania czegoś za przychód i faktyczne pojawienie się
    środków na koncie).

    Pozdrawiam
    @