  • 1. Data: 2008-04-21 17:12:26
    Temat: Zagubiony PIT
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Witam,

    Mierzę się obecnie z następującym problemem. Żona otrzymała kilka
    PITów, ale że się akurat w tym czasie przeprowadzała to jeden
    z nich się zapodział. :( Zleceniodawca niestety mimo prośby,
    nie podesłał duplikatu i jest spora szansa że raczej z tym się
    nie wyrobi, a rozliczyć się trzeba. Co można w takiej sytuacji
    zrobić?

    Czy można mimo wszystko rozliczyć się i dodać oświadczenie, że jeden
    z PITów nie został uwzględniony w rozliczeniu, ze względu na zagubienie
    dokumentu otrzymanego od zleceniodawcy?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 2. Data: 2008-04-21 18:07:12
    Temat: Re: Zagubiony PIT
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisal:
> [...]
    >
    > Czy można mimo wszystko rozliczyć się i dodać oświadczenie, że jeden
    > z PITów nie został uwzględniony w rozliczeniu, ze względu na zagubienie

    Nie. Przejsc sie do wlasciwego dla zony US i poprosic
    o kopie PIT-u, ktory zleceniodawca musial tam przeslac.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2008-04-21 18:51:46
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Dnia 21.04.2008 Jacek_P <Z...@c...edu.pl> napisał/a:

    [...]

    > Nie. Przejsc sie do wlasciwego dla zony US i poprosic
    > o kopie PIT-u, ktory zleceniodawca musial tam przeslac.

    Problem w tym, że to "spacerek" 300km. Może to zrobic inny członek rodziny?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2008-04-21 19:33:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wojciech Bancer wrote:
> [...]
    >
    > Czy można mimo wszystko rozliczyć się i dodać oświadczenie, że jeden
    > z PITów nie został uwzględniony w rozliczeniu, ze względu na zagubienie

    Rozliczyć się na podstawie wlasnych wyliczen, co powinno byc na tym
    zgubionym picie.
    Dolaczyc wyjasnienie, ze pit jest rozliczany na oko, a jak sie dostanie
    juz wlaciwe liczby to zrobic korekte.
    Na pewno nie mozesz tego pita pominac, bo cie lapna na ukrywane dochody.

  • 5. Data: 2008-04-21 19:44:16
    Od: <s...@a...pl>

    > Problem w tym, że to "spacerek" 300km. Może to zrobic inny członek
    > rodziny?

    A żona nie będzie na dniach w Waszym starym miejscu zamieszkania?

  • 6. Data: 2008-04-21 20:03:56
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Dnia 21.04.2008 <s...@a...pl> <s...@a...pl>
    napisał/a:

    [...]

    > A żona nie będzie na dniach w Waszym starym miejscu zamieszkania?

    Nie. Rozliczenie chcieliśmy wysłać pocztą, a żona za krótko pracuje by
    wziąć urlop.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2008-04-21 20:14:10
    Od: <s...@a...pl>

    > Nie. Rozliczenie chcieliśmy wysłać pocztą, a żona za krótko pracuje by
    > wziąć urlop.

    Przyznam się, pytanie było podchwytliwe... Liczyłem że zaprzeczysz, że
    powiesz, że się nie przeprowadzała po wykonaniu zlecenia :)

    Tak się zastanawiam: kwotę wynagrodzenia żona powinna znać (myślę że umowa
    była na pismie). Kopię rachunku, który wystawiła do tej umowy zlecenia,
    zapewne też ma. Wiec dane do rozliczenia powinna mieć.

  • 8. Data: 2008-04-22 06:44:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@p...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Problem w tym, że to "spacerek" 300km. Może to zrobic inny członek
    > rodziny?

    ja to bym wogole najpirw zadzwonil, bo jak sie okaze, ze tego pita nie ma
    jeszcze wprowadzonego do komputera, to nikt ci go nie znajdzie.

    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie
    Raczej pl.rec.gry.wstepne :-O