  • 1. Data: 2002-09-05 17:19:57
    Temat: Dokąd najpierw? W którym mieście?
    Od: 4TEL <4...@N...wrocek.net>

    Witam
    Chciałbym założyć działalność gospodarczą
    z siedzibą w innym mieście niż jestem zameldowany.
    Wiem, że najpierw mam się zgłosić do Urzędu Miejskiego
    - moje pytanie w którym mieście? - moim rodzinnym, tam
    gdzie jestem zameldowany, czy tam gdzie będę miał siedzibę?

    I co za tym idzie później do którego GUS'u US'u i ZUS'u
    mam iść?

    Pozdrawiam z góry dziękując za szybką odpowiedź ;)

    4TEL

  • 2. Data: 2002-09-06 07:32:41
    Temat: Re: Dokąd najpierw? W którym mieście?
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "4TEL" <4...@N...wrocek.net> wrote in message
> [...]
    >
    > I co za tym idzie później do którego GUS'u US'u i ZUS'u
    > mam iść?
    >
    > Pozdrawiam z góry dziękując za szybką odpowiedź ;)

    Wlasciwym ze wzgledu na miejsce prowadzenia dzialanosci gozpodarczej

    Boguslaw