  • 1. Data: 2002-09-05 16:49:56
    Temat: [toszke NTG] clo
    Od: "[.:whammy:.]" <w...@W...pl>

    witam! mam pytanie - czy jesli osoba fizyczna[Niemiec]
    przesyla jakas paczke do drugiej osoby fizycznej [Polaka]
    to czy taka paczka musi byc oclona? czy nic sie nie placi
    i paczka zwyczajnie wedruje do adresata?
    z gory dziekuje za pomoc.

    --
    Pozdrawiam!

    ---------------------------------------------[.:wham
    my:.]

  • 2. Data: 2002-09-05 16:59:42
    Temat: Re: [toszke NTG] clo
    Od: "--vladi" <x...@i...pl>

    > witam! mam pytanie - czy jesli osoba fizyczna[Niemiec]
    > przesyla jakas paczke do drugiej osoby fizycznej [Polaka]
    > to czy taka paczka musi byc oclona? czy nic sie nie placi
    > i paczka zwyczajnie wedruje do adresata?

    jesli wyslesz to poczta i zaryzykujesz i napiszesz wartosc ponizej (chyba
    100euro teraz) to masz szansze ominac clo.

    w najgorszym wypadku dostaniesz wezwanie do UC i bedziesz musial uiscic clo

    --vladi