  • 1. Data: 2003-06-16 10:20:41
    Temat: Re: składka ZUS ?
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

    ----- Original Message -----
    From: <k...@o...pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Monday, June 16, 2003 8:42 AM
    Subject: składka ZUS ?

    > Witam,
    > Ile wyniesie składka na ZUS w przypadku uruchomienia przeze mnie dodatkowej
    > działalności gospodarczej ? Pracuję dodatkowo na pół etatu na umowę o pracę -
    > więc już raz ZUS opłaca za mnie pracodawca.
    > Kiedyś ZUS to była dodatkowa składka zdrowotna - (tylko ~ 140 PLN) czy nadal

    Kiedyś ? Co wg Ciebie znaczy kiedys? Bo skladka zdrowotna w tej wysokosci obowiazuje
    dopiero 2. miesiąc ....

  • 2. Data: 2003-06-16 10:33:38
    Od: "Beata" <a...@r...pl>

    > Kiedyś ? Co wg Ciebie znaczy kiedys? Bo skladka zdrowotna w tej wysokosci
    obowiazuje dopiero 2. miesiąc ....

    Jesli na pół etatu zarabiasz min. 800z ł to bedziesz musiał placic tylko
    zdrowotne.
    Beata

  • 3. Data: 2003-06-16 10:41:38
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

> [...]
    > nadal

    > obowiazuje dopiero 2. miesiąc ....
    >
    > Jesli na pół etatu zarabiasz min. 800z ł to bedziesz musiał placic tylko

    A dlaczego na pol etatu - przeciez - co juz bylo walkowane 1000 razy - wymiar czasu
    pracy nie ma najmniejszego znaczenia.

  • 4. Data: 2003-06-16 13:17:26
    Od: "Beata" <a...@r...pl>

    > A dlaczego na pol etatu - przeciez - co juz bylo walkowane 1000 razy -
    wymiar czasu pracy nie ma najmniejszego znaczenia.

    a nie mowie ze musi na pol etatu, pytaja o sytuacje to odpowiadam, oczywscie
    nie ma znaczenia czy pol czy3/4 itd chodzi o 800 zł ..
    Beata