eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDomeny - kupione przed założeniem DG - jak je wnieść do firmy? › Domeny - kupione przed założeniem DG - jak je wnieść do firmy?
    From: d...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Domeny - kupione przed założeniem DG - jak je wnieść do firmy?
    Date: Wed, 15 Oct 2008 16:02:29 -0700 (PDT)

    Witam serdecznie grupowiczów - zwracam się z prośbą o (p)odpowiedź na
    poniższe zagadnienie:

    1.10 rozpocząłem prowadzenie działalności (KPiR, VAT) celem
    m.in.tworzenia stron WWW i sprzedaży domen internetowych (rynek
    wtórny) itp. Przed rozpoczęciem działalności (w różnym okresie, nawet
    kilka lat
    wcześniej) kupiłem kilkanaście domen jako osoba prywatna (w różnych
    promocjach itp) - nie mam już niestety żadnych dowodów zakupu itp.
    Część tych domen będę chciał wykorzystać w mojej DG - np. sprzedać, na
    innych wyświetlać płatne reklamy (google adsense, parkingi domen
    itp).

    Pytanie: w jaki sposób powinienem te domeny "wprowadzić" do mojej
    firmy? Czy mam przeprowadzić remanent? Czy może jednak w inny sposób?

    Znalazłem interpretację pewnego US na podobną sytuację (link:
    http://interpretacje.taxmachine.pl/Podatek-dochodowy
    -od-osob-fizycznych/Koszty-uzyskania-przychodow/1545
    66-domena-internetowa-koszty-uzyskania-przychodow.ht
    ml),
    jednak nie jestem pewny czy powinienem postąpić tak samo, zatem bardzo
    proszę o podpowiedź - może ktoś z Szanownych Grupowiczów wie jak to
    ugryźć :)

    Pozdrawiam i dziękuję, Damian