  • 1. Data: 2009-06-18 07:12:57
    Temat: Doradca podatkowy przez siec, ew. dobry w KRAKOWIE?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Zabieram sie do nowego "projektu" w firmie i musze najpierw
    poradzic sie kogos jak sobie zgodnie z prawem wszystko
    zorganizowac (chodzi o sposob rozliczenia licencji
    z tyt. praw autorskich z autorami dziel).

    Szperalem i widze w sieci radcow prawnych czy prawnikow,
    ale nie znalazlem adresu po krotym moglbym skorzystac z porady
    dot. rozliczen podatkowych. Mozecie polecic kogos?

    Ew. alternatywnie szukam dobrego doradcy podatkowego w Krakowie...

    Najchetniej wyslalbym opis sprawy mailem i ta sama droga dostal
    opinie, ew. wpadl odebrac osobiscie.

    Z gory dzieki.

  • 2. Data: 2009-06-19 20:26:44
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    ja tez szukam, jak kogos znajdziesz to daj znac:)

    z gory dzieki

    pozdro
    Wojtek

  • 3. Data: 2009-07-31 14:44:20
    Od: "kslevin" <ka.lewandowski@WYTNIJ_TOgmail.com>

    Witam,

    Znalazłeś już kogoś?

    Myślę, że mógłbym pomóc.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-07-31 14:46:22
    Od: "kslevin" <ka.lewandowski@WYTNIJ_TOgmail.com>

    proszę o kontakt s...@g...com

  • 5. Data: 2009-08-01 08:18:12
    Od: czarny_19 <j...@g...com>

    On 18 Cze, 09:12, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Ew. alternatywnie szukam dobrego doradcy podatkowego w Krakowie...
    >
    > Najchetniej wyslalbym opis sprawy mailem i ta sama droga dostal

    Witam
    polecam serwis e-prawnik.pl. Udzielają tam odpowiedzi głównie na
    pytania prawne, ale na pytania podatkowe również. Są w pełni
    profesjonalni i co ważne tani.

    Kuba