  • 1. Data: 2006-01-07 19:27:53
    Temat: Dotacja z Urzędu Pracy?
    Od: "NISMO" <w...@a...pl>

    Witam grupowiczów.
    Starałem się o dotację na rozpoczęcie DG.
    Otrzymałem,wydałem wszystkie środki zgodnie z planem.
    Chciałbym się dowiedzieć jak to się ma do fiskusa, bo podobno pobiera
    podatek dochodowy od tej dotacji. W moim urzędzie pracy dyrektorka
    powiedziała mi że to tylko pogłoski, lecz chciałbym sie upernić.
    Pozdrawiam.
    NISMO

  • 2. Data: 2006-01-07 20:02:00
    Temat: Re: Dotacja z Urzędu Pracy?
    Od: "wojtek" <w...@t...onet.pl>

    nie płacisz podatku jest rozp. MF z bodaj kwietnia 2005 zwalniające od
    opodatkowania otrzymane dotacje z BP na rozpoczęcie działalności
    gospodarczej