  • 1. Data: 2006-02-18 10:38:44
    Temat: Dowód przekazania
    Od: darek <c...@s...pl>

    Witam!

    Chciałbym przekazać na firmę mój prywatny komputer, jak powinien
    wyglądać taki dowód przekazania i co zawierać.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2006-02-20 07:50:57
    Temat: Re: Dowód przekazania
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    darek wrote:

    > Chciałbym przekazać na firmę mój prywatny komputer, jak powinien
    > wyglądać taki dowód przekazania i co zawierać.

    Rozumiem, że "firma "="twoja DG"?
    Nie trzeba żadnego dowodu przekazania. Po prostu wpisujesz do EŚT.
    Jeśli nie masz faktury zakupu tego komputera, to warto sporządzić coś
    co ja nazwałem "protokół wyceny komputera wg cen na dzień 31.12.200x"