  • 1. Data: 2006-02-17 20:27:50
    Temat: ZUS DRA i ubezpieczenie wypadkowe
    Od: "Ina" <k...@t...pl>

    Witam,

    Może ktoś już to przerabiał, spółka z o.o. (2 współwłaścicieli) zatrudnia
    wyłącznie na umowę zlecenie. Z tego tytułu jest zobowiązana odprowadzać
    tylko ubezpieczenie zdrowotne (osoby dostają gdzieś indziej co najmniej min.
    wynagrodzenie). Czy należy w związku z tym wpisywać stopę procentową składek
    na ubezpieczenie wypadkowe w ZUS DRA? Jeśli tak to co wpisać i jak to
    naliczyć?

    Pozdrawiam

    Ina

  • 2. Data: 2006-02-18 18:21:37
    Temat: Re: ZUS DRA i ubezpieczenie wypadkowe
    Od: "Ina" <k...@t...pl>

    Jeszcze małe wprowadzenie. W ZUS-e pani w informacji najpierw kazała mi
    wpisać stopę procentową składek na ubezpieczenie wypadkowe, a następnie
    zmieniła zdanie i stwierdziła, iż jeśli spółka zatrudnia tylko na umowę
    zlecenie i nie jest zobowiązana płacić nic poza ubezpieczenie zdrowotne to
    nie musi uzupełniać tego pola. Czy pani miała rację? Może ktoś mógłby
    zacytować jakieś przepisy?
    Pozdrawiam
    Ina