  • 1. Data: 2006-02-17 20:41:16
    Temat: Wykaz artykułów budowlanych od 1.05.04 ...
    Od: "Gathor" <B...@p...onet.pl>

    Witam
    Gdzie znajde wykaz (poprosze o link) artykułów budowlanych jakie mozna
    odliczyc od 1.05.04 w tym roku podatkowym chodzi mi o artykuły które
    podrożały wskutek podwyżki stawki VAT z 7 do 22 proc. N ajkim picie trzeba
    to rozliczyc .
    Ogólnie poprosze o jakis link do wyjasnienia tej sprawy, abym mógł sam sobie
    to odliczyć
    Pozdrawiam
    J$S

  • 2. Data: 2006-02-17 21:20:46
    Temat: Re: Wykaz artykułów budowlanych od 1.05.04 ...
    Od: "Pablo_01" <p...@i...pl>

    http://www.mf.gov.pl/index.php?wysw=4&sgl=2&dzial=10
    6

    Pozdrawiam
    Paweł Hałas

> [...]
    >to rozliczyc .
    >Ogólnie poprosze o jakis link do wyjasnienia tej sprawy, abym mógł sam sobie

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl