  • 1. Data: 2006-02-18 11:34:15
    Temat: Szybkie pytanie o rozliczenie studenta
    Od: "meehow" <meehow_no@spam_bromberg.pl>

    Witam,

    Przepraszam, jesli temat juz sie pojawial, ale niestety nie mialem dzis
    'zasobow' na przegladanie archiwum grupy. Czy student dzienny zatrudniony na
    umowe o prace moze skorzystac z jakichs ulg wynikajacych z samego faktu
    bycia studentem? Chodzi o moja szwagierke, ktora w 2005 roku studiujac
    rozpoczela regularna prace na umowe o prace i wlasnie dostala od pracodawcy
    PIT-11. Czy nasze panstwo w jakikolwiek sposob traktuje pracujacego studenta
    'preferencyjnie'?

    Pozdrowienia,

    meehow

  • 2. Data: 2006-02-18 12:12:24
    Temat: Re: Szybkie pytanie o rozliczenie studenta
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "meehow" <meehow_no@spam_bromberg.pl> napisał w wiadomości

    > PIT-11. Czy nasze panstwo w jakikolwiek sposob traktuje pracujacego
    studenta
    > 'preferencyjnie'?

    Jesli na umowe o prace, to zadnych preferencji niet!

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 3. Data: 2006-02-18 13:58:48
    Od: "meehow" <meehow_no@spam_bromberg.pl>

    > Jesli na umowe o prace, to zadnych preferencji niet!

    Dzieki za info. A jesli inna forma zatrudnienia?

    meehow

  • 4. Data: 2006-02-18 14:06:56
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > Dzieki za info. A jesli inna forma zatrudnienia?

    Umowa zlecenie - do 26 roku zycia zleceniodawca nie odprowadza skladek
    ZUSowskich, dzieki czemu wiecej kasy mozna dostac do reki. Jesli chodzi o
    rozliczenia z Urzedem Skarbowym podatek taki sam, ale latwiej dostac wiekszy
    zwrot (bo nie ma skladek na ubezpieczenie zdrowotne).

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 5. Data: 2006-02-19 18:33:44
    Od: "meehow" <meehow_no@spam_bromberg.pl>

    Dzieki za info.

    meehow