  • 1. Data: 2003-05-12 06:12:49
    Temat: Drobna zaplata: sasiad sasiadowi
    Od: ab <b...@i...wroc.pl>

    Zalozmy taka sytuacje. Sasiad nie umie wkrecic sobie zarowki i
    prosi mnie o pomoc. Ja to wykonuje a on mi za to placi np.100zl
    (moze miec taki kaprys :-) no nie?).
    Pytanie zupelnie powazne: czy jest jakas kwota, do ktorej nie
    musze fiskusowi zglaszac tej informacji? Chodzi o unikniecie
    "donosu obywatelskiego" w razie czegos. A co, jesli taka
    graniczna kwota istnieje i kwota zaplaty ja przekroczy?

    --
    !!!!!!!!!!!!
    Piszac do mnie, usun cyfry z adresu.

  • 2. Data: 2003-05-12 13:28:39
    Temat: Re: Drobna zaplata: sasiad sasiadowi
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "ab" <b...@i...wroc.pl> napisał w wiadomości
    > Pytanie zupelnie powazne: czy jest jakas kwota, do ktorej nie
    > musze fiskusowi zglaszac tej informacji?

    76 zł ???
    Taka liczba obiła mi się o uszy

  • 3. Data: 2003-05-13 15:16:12
    Od: Piotr Liskiewicz <l...@p...fm>

    berdycz wrote:
    > 76 zł ???
    > Taka liczba obiła mi się o uszy
    To limit dzienny, miesieczny czy roczny?

    Pozdrawiam

    Piotrek