  • Data: 2008-12-22 18:09:25
    Temat: Drobny problem - nie zaokraglilem podatku
    Od: Karol Nawrot <k...@a...gwshm.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam drobny problem, ale z US wole nie zadzierac... Wynajmuje
    nieruchomosc i rozliczam sie kwartalnie z US ryczaltem ewidencjonowanym.
    Podatku do zaplaty wychodzi mi 229,50 zl, Dzisiaj dopatrzylem sie, ze
    podatek powinienem zaokraglic do pelnych groszy. Czy wystarczy, ze w
    styczniu zaplace 231,50 zl (aby doplacic brakujace zaokraglenia, za
    poprzednie kwartaly), czy powinienem zpalacic 232,00 zl, aby zaokraglic
    doplate? A moze zaplacic 230,00 zl i zapomniec o pomylce? I czy powiniem
    oddac do US jakies pismo wyjasniajace? Wiem, ze to glupota, ale nie chce
    miec przez glupote problemow...

    Z gory dzieki, za podpowiedzi.

    POZDRAWIAM
    Karol Nawrot