  • Data: 2008-12-22 18:39:26
    Temat: Re: Drobny problem - nie zaokraglilem podatku
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22-12-2008 o 19:09:25 Karol Nawrot
    <k...@a...gwshm.edu.pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Mam drobny problem, ale z US wole nie zadzierac... Wynajmuje
    > nieruchomosc i rozliczam sie kwartalnie z US ryczaltem ewidencjonowanym.
    > Podatku do zaplaty wychodzi mi 229,50 zl,

    Znaczy do zapłaty 230.

    > Dzisiaj dopatrzylem sie, ze podatek powinienem zaokraglic do pelnych
    > groszy.

    Do pełnych złotych.

    > Czy wystarczy, ze w styczniu zaplace 231,50 zl (aby doplacic brakujace
    > zaokraglenia,za poprzednie kwartaly), czy powinienem zpalacic 232,00 zl,
    > aby zaokraglic doplate? A moze zaplacic 230,00 zl i zapomniec o pomylce?

    A płaciłeś 229 wczesniej? No to jak chcesz być świętszy od papieża dopłać
    po tych złociszach,
    odsetki żadne nie wyjdą do zapłaty ...

    > I czy powiniem oddac do US jakies pismo wyjasniajace?

    Jak chcesz możesz złożyć czynny żal - *przed* zapłaceniem (czyli
    nastawiasz przelew
    przez internet i przed sesją elixir biegniesz do US :-) )

    > Wiem, ze to glupota, ale nie chce miec przez glupote problemow...

    IMHO większy kłopot z bieganiem czy wyjasnianiem niż z potencjalnymi
    konsekwencjami,
    ale osobiście bym to zrobił tak jak napisałem.

    Pozdrawiam,
    Tomek