  • 1. Data: 2013-06-07 16:59:05
    Temat: Druk VAT-7.pdf "interaktywny" cd
    Od: alamakota <s...@a...pl>

    "
    >Tuesday, February 26, 2013, 12:16:06 PM, you wrote:

    http://www.mf.gov.pl/documents/766655/1481810/VAT-7%
    2813%29_v1-0E_2013.pdf
    >Jeśli nie tam, to gdzie?
    "
    Przepraszam za duplikację jeżeli ktos zobaczył 2 razy, na przyszłość nie
    będe dopisywał do b.starych wątków i się potem zastanawiał czy widać.

    Przepraszam, nie wiem czy jestem taką ciamajdą ale ..
    nie potrafię znaleźć takiego druku (interaktywnego) dla VAT-7(14).
    pomożecie?
    ps. e-Deklaracje mi nie działają (od 1999r używam Linuxa - mf+m$ nie
    uznaje).

  • 2. Data: 2013-06-10 10:28:09
    Temat: Re: Druk VAT-7.pdf "interaktywny" cd
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 07 Jun 2013 16:59:05 +0200, alamakota napisał(a):

    > Przepraszam, nie wiem czy jestem taką ciamajdą ale ..
    > nie potrafię znaleźć takiego druku (interaktywnego) dla VAT-7(14).
    > pomożecie?

    http://www.finanse.mf.gov.pl/systemy-informatyczne/e
    -deklaracje/formularze/vat

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2013-06-10 11:26:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Borys,

    Monday, June 10, 2013, 10:28:09 AM, you wrote:

    > http://www.finanse.mf.gov.pl/systemy-informatyczne/e
    -deklaracje/formularze/vat

    No przecież masz go na czerwono w pierwszym wierszu tabeli, w kolumnie
    2013.

    --
    Best regards,
    RoMan