  • 1. Data: 2013-06-08 14:32:17
    Temat: Aktualizacja ZAP-3 przez internet
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    Zeznanie podatkowe za 2012r wysłałem przez e-Deklarcje.

    Teraz chcę wysłać ZAP-3 i za cholerę nie widzę takiej możliwości
    w aplikacji e-Deklaracji.
    Zaktualizowałem e-Deklaracje ale nadal nie widzę formularza ZAP-3.

  • 2. Data: 2013-06-08 18:11:13
    Temat: Re: Aktualizacja ZAP-3 przez internet
    Od: "Ianus" <i...@o...pl>

    Użytkownik "poszukiwacz" napisał w wiadomości grup

    >Zaktualizowałem e-Deklaracje ale nadal nie widzę formularza ZAP-3.

    ma być dostępne od 1 lipca

    JS

  • 3. Data: 2013-07-23 10:59:42
    Od: Asen <a...@g...com>

    > Zaktualizowalem e-Deklaracje ale nadal nie widze formularza ZAP-3.

    to to: ZAP-3(1)
    http://www.finanse.mf.gov.pl/documents/766655/148181
    0/ZAP-3%281%29_v1-0E.pdf
    ze strony: http://www.finanse.mf.gov.pl/systemy-informatyczne/e
    -deklaracje/formularze/inne

  • 4. Data: 2013-07-25 10:37:28
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 08.06.2013 poszukiwacz <o...@g...com> napisał/a:

    > Teraz chcę wysłać ZAP-3 i za cholerę nie widzę takiej możliwości
    > w aplikacji e-Deklaracji.
    > Zaktualizowałem e-Deklaracje ale nadal nie widzę formularza ZAP-3.

    Na mnie też trafiło, skrobnąłem maila do pomocy i dostałem odpowiedź:

    "Program Desktop e-Deklaracje umożliwia przesyłanie wybranych
    deklaracji wyłącznie bez podpisu kwalifikowanego. Natomiast
    wniosek ZAP-3 należy przesyłać wyłącznie z zastosowaniem
    podpisu kwalifikowanego. Dlatego też, wniosek ten nie jest
    dostępny na liście deklaracji programu Desktop"

    Czyli kupa- przynajmniej do następnej nowelizacji lewa.
    Nic to, pójdzie poleconym.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.