  • 1. Data: 2003-02-17 17:23:34
    Temat: Druny PŁATNIK
    Od: "Kartka" <s...@g...pl>

    Od kilku dni "biję się" z programem płatnik. Zainstalowałam go na komp.,
    potem wersję elektroniczną i za każdym razem kiedy chcę zarejestrować "dane"
    płatnika wyskakuje mi że jest błąd (brak wypełnionego pola "miejscowość".
    Przewertowałam wszystkie zakładki i w każdej, dosłownie każdej jest wpisana
    miejscowość. Czy ktoś miał podobne błędy????
    Agata

  • 2. Data: 2003-02-17 18:22:54
    Temat: Re: Druny PŁATNIK
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    Spróbuj wejść w rejestr płatników. Otwórz dane twojego płatnika i tam wpisz
    miejscowość w adresie.
    PawełJ

  • 3. Data: 2003-02-17 18:29:31
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    wpisana
    > miejscowość. Czy ktoś miał podobne błędy????

    Droga Gagatko :))))))))))))
    przyznaję, że program Płatnik jest powalony a ze względu na kobietę nie
    powiem inaczej.

    Ale w takiej sytuacji jak opisujesz najlepiej jest dodzwonić sie na
    infolinię durnego i powalonego Płatnika, tam są ludzie i to nie durni
    ....... w razie problemów nie przejmuj sie, oni poprowadzą Ciebie za łapke
    przez wszystko.
    Ja tak robię jak mam problemy. Przy okazji nawrzucam im na koniec .... oni
    już mnie znają i nawet się nie obrażają , że pracują w takiej firmie . Oni
    to wiedzą ............. a żyć z czegoś trzeba.
    Proponuję zaraz po 8.00 na numer
    0801 346 002
    płacisz jak za rozmowę miejscową ale uwierz mi to się opłaci.
    przygotuj się w cierpliwość, wykręcając numer, przygotuj się do rejestracji
    i potem rób tylko to, co ustalisz z nimi i powinno być dobrze.
    Dla nieinformatyka to chyba najlepsza porada od nieinformatyka.

    pozdrawiam
    fart