  • 1. Data: 2003-12-24 13:39:10
    Temat: Dwa adresy sprzedawcy na fv
    Od: "Marcin Ciemny" <m...@W...z.pl>

    Na niektorych f-v widnieja dwa adresy sprzedawcy. Dla przykladu na f-v z
    Empiku jest podany adres z Warszawy, a pod spodem adres salonu z Torunia
    (miejsce zakupu). Ktory z nich powinienem wpisac do KPiR?

    Wesolych Swiat!
    Marcin

  • 2. Data: 2003-12-25 14:04:31
    Temat: Re: Dwa adresy sprzedawcy na fv
    Od: Ewa Wolska<e...@o...pl>

> [...]
    z Torunia
    > (miejsce zakupu). Ktory z nich powinienem wpisac do KPiR?

    Wesołych Świat,
    Ja wpisuje do KPiR adres siedziby sprzedawczy ( czyli ten, którego
    dotyczy numer NIP ) W Twoim przypadku wpisałabym adres
    warszawski. Ewentualnie jeśli miejsca wystarczy dopisałabym -"Salon w
    Toruniu".
    pozdrawiam, Ewa

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2003-12-25 22:55:18
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik Ewa Wolska e...@o...pl ...

> [...]
    > dotyczy numer NIP ) W Twoim przypadku wpisałabym adres
    > warszawski. Ewentualnie jeśli miejsca wystarczy dopisałabym -"Salon w

    Własnie kiedyś miałem podobny problem i stwierdziłem że też tak będę robił,
    ale teraz czy nie jest błędem że np. 2 stacje paliwowe pkn orlen w Poznaniu
    i Krakowie bedą u mnie w rejestrze VAT widnieć jako
    774-000-14-54 PKN ORLEN S.A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock
    Czy powinienem się tym przejmować, czy to nie moja sprawa.
    Dodam że dopisywanie czegoś do nazwy nie wchodzi w rachubę ponieważ dla
    uproszczenia firma w moim arkuszu jest rozpoznwana po nipie, dalsze
    informacje są uzupełniane automatycznie.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Stanęliśmy na skraju przepaści,
    ale teraz zrobiliśmy krok naprzód!"

  • 4. Data: 2003-12-26 01:24:40
    Od: "wsms.pl" <w...@p...wsms.pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uproszczenia firma w moim arkuszu jest rozpoznwana po nipie, dalsze
    > informacje są uzupełniane automatycznie.

    Zgodnie z tym co pamiętam trzeba dobrze identyfikować płatnika, więc obydwie
    formy są OK. Fakt jest faktem, że trochę to dziwne, że byliśmy w Toruniu (np
    delegacja) a faktura jest z Warszawy.
    Ja zauważyłem, że w programach komputerowych wpisują adres siedziby. Ręcznie
    można sobie pozwolić na dowolność form...

    Jak mówią o tym przepisy - dokładnie nie wiem...

    Waldek
    wsms.pl

  • 5. Data: 2003-12-26 15:10:47
    Od: Ewa Wolska<e...@o...pl>

[...]

    Akurat w przypadku faktur za paliwo pkn orlen bym sie tym nie
    przejmowała, ponieważ numer faktury wskazuje ( drugi człon numeru)
    na której stacji paliw wystawiono fakturę.
    np. Stacja Paliw w Koziej Wulce Nr 1055 - to nr f-ry 1111/1055/2003

  • 6. Data: 2003-12-27 21:53:26
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik Ewa Wolska e...@o...pl ...

> [...]
    > na której stacji paliw wystawiono fakturę.
    > np. Stacja Paliw w Koziej Wulce Nr 1055 - to nr f-ry 1111/1055/2003

    Domyślam się, natomiast generalnie jeżeli mój sposób jest prawidłowy to
    będę miałw nosie czy numer identyfikuje daną placówkę.
    Niech się kontrola domyśla z jakiej filii jest faktura nr 3544546564/03 :)
    Ale rzeczywiście w moim przypadku płatnik jest wskazany prawidłowo więc mam
    nadzieję że to wystarczy.
    Jeżeli ktoś się nie zgadza, prosze o uwagi :)

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,
    jak pisze się słowo właściwe." Julian Tuwim