  • 1. Data: 2003-12-23 22:28:30
    Temat: pytanko o faktur
    Od: "Briss" <b...@o...pl>

    Witam
    Mam pytanie, sytuacja następująca : w miesiącu listopadzie przez pomyłkę
    wystawiłem dwie fakturu VAT o takim samym numerze, które przez odbierającego
    zostały podpisane i zaksięgowane co teraz z tym fantem należy zrobić ?
    wystawić fakturę korygującą ? czy co
    Bardzo proszę o pomoc !

  • 2. Data: 2003-12-24 08:51:54
    Temat: Re: pytanko o faktur
    Od: "N." <n...@n...buziaczek.pl>

    Użytkownik "Briss" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    odbierającego
    > zostały podpisane i zaksięgowane co teraz z tym fantem należy zrobić ?

    Do jednego numeru dopisać np. literkę A, można tez wystawić notę
    korygującą... :)

  • 3. Data: 2003-12-26 21:18:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 24 Dec 2003, N. wrote:

> [...]
    >+ > Mam pytanie, sytuacja następująca : w miesiącu listopadzie przez pomyłkę
    >+ > wystawiłem dwie fakturu VAT o takim samym numerze, [...]

    BTW: chyba było w archiwum, przeglądałeś ? Jak pamiętam *oczywistych*
    wniosków nie ma, ale może warto "odświeżyć" co tam powymyślano :)

    >+ Do jednego numeru dopisać np. literkę A, można tez wystawić notę
    >+ korygującą... :)

    wKF (i powód mojego posta): a to wystawca faktury może wystawiać notę ??

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)