  • 1. Data: 2003-12-24 07:58:34
    Temat: znow leasing samochodu osobowego
    Od: "Monika" <s...@w...pl>

    Pytanie dotyczy samochodu osobowego, wiec stad takie rozterki. Z ciezarowym
    problemow takich nie ma. Wlasnie sie dowiedzialam od znajomego, ze rata
    leasingowa samochodu osobowego jest kosztem pod warunkiem, ze sie prowadzi
    ewidencje przebiegu pojazdu i ma sie faktury na paliwo na kwote rowna
    wartosci raty (oczywiscie te kilometry sa przejechane, a nie tylko faktury).
    Jakos mnie ta informacja zmrozila, bo bylam prawie pewna, ze nie ma zadnych
    takich warunkow. I ze rata idzie w koszty w calosci, normalnie (oczywiscie
    nie odlicza sie VATu). Czy ktos jeszcze slyszal o czyms podobnym, czy tylko
    moj znajomy cos takiego wykombinowal?
    Pozdrawiam swiatecznie
    Monika

  • 2. Data: 2003-12-24 10:37:46
    Temat: Re: znow leasing samochodu osobowego
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    (oczywiscie
    > nie odlicza sie VATu). Czy ktos jeszcze slyszal o czyms podobnym,

    Przekombinował.
    Art 23.3b updof albo 16.3b pdop

  • 3. Data: 2003-12-24 10:42:26
    Od: "Monika" <s...@w...pl>

    > Co za zwrot w poglądach. Aż mi przez oczami zawirowało.
    > Albo są dwie Moniki z wp albo jedna z cięzkim rozdwojeniem jaźni...

    Dasz spokoj, czy postanowilas, ze mnie troche podenerwujesz? Jesli masz cos
    do powiedzenia w temacie, to prosze bardzo, a reszta komentarzy to juz chyba
    nikogo (oprocz Ciebie) nie interesuje. Jakos wiedza w tym temacie sie nie
    wykazalas, wiec moze udowodnisz, ze jestes bardziej zorientowana, albo
    odpuscisz.
    Monika (tylko jedna z WP)

  • 4. Data: 2003-12-24 11:19:00
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Monika napisał:
> [...]

    Albo są dwie Moniki z wp albo jedna z cięzkim rozdwojeniem jaźni...

    > nie odlicza sie VATu). Czy ktos jeszcze slyszal o czyms podobnym, czy tylko

    Ktoś kto czytuje ustawy (podobno) nie powienien mieć cienia wątpliwości
    że to bzdura.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-12-25 13:57:53
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Monika napisał:
    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > Dasz spokoj, czy postanowilas, ze mnie troche podenerwujesz? Jesli masz cos

    Uwielbiam Cie denerwować bo dajesz się wpuszczac w maliny i pleciesz
    wtedy takie bzdury że brzuch boli ze smiechu.
    Na dodatek zaczynasz sama gubić się w zeznaniach i masz trzy stanowiska
    na raz, czasami przez przypadek jedno słuszne :-))

    > do powiedzenia w temacie, to prosze bardzo, a reszta komentarzy to juz chyba

    A tak, pamiętam. Nie potrafiłam podac Ci przepisu na niestnienie
    ograniczenia w zaliczaniu rat leasingu samochodów osobowych do KUP.

    Doprawdy, ktos kto ma nikłe pojęcie o konstrukcji prawa podatkowego
    wstydziłby sie w ogóle cos takiego pomyśleć.

    Ale nasza Moniczka nie zna wstydu i smieszności się nie boi.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2003-12-26 20:56:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 24 Dec 2003, Monika wrote:

    >+ Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    >+ Dasz spokoj, czy postanowilas, ze mnie troche podenerwujesz?

    ...pewnie to drugie, tym bardziej:
    [...]
    >+ Jakos wiedza w tym temacie sie nie wykazalas,

    ...że ja ciągle nie mogę dojść: uważasz że przy leasingu *obowiązuje*
    limit 20kE, pomimo że w przepisie jest: "nie uważa się za koszty...
    według zasad...art. 22a-22o" a leasing to coś koło art. 23a ??

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał, czytający między porcjami makówki)