  • 1. Data: 2010-05-04 12:04:55
    Temat: Gratis do zakupu a podatek
    Od: Mike <m...@g...com>

    Witam,
    Mam parę monitorów, które dostałem od swojego dostawcy w cenie innego
    sprzętu zakupionego w promocyjnych zestawach.
    Chciałbym wykorzystać te monitory jako "gratis" lub jako dodatek za
    symboliczny 1 zł do produktów, które sprzedaje.

    Czy mogę sprzedać taki monitorek razem z innym sprzętem w zestawie?
    Jeśli tak, czy muszę określać jego cenę na WZ?

    Czy lepiej sprzedać taki dodatkowy monitor osobno wyszczególniając go
    na fakturze w cenie 1 zł netto?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi i dobre ready.

    Michał

  • 2. Data: 2010-05-06 05:31:22
    Temat: Re: Gratis do zakupu a podatek
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 May 2010, Mike wrote:

    > Czy mogę sprzedać taki monitorek razem z innym sprzętem w zestawie?
    > Jeśli tak, czy muszę określać jego cenę na WZ?

    Chyba masz przyczynki do rozważań w dyskusji nad postem Przemka :)

    pzdr, Gotfryd