  • 1. Data: 2010-04-22 19:11:48
    Temat: Dwie faktury w różnych językach za tą samą usługę
    Od: Robert Pakszys <r...@g...com>

    Witam,
    Muszę wystawić dwie oddzielne faktury (jedną w języku polskim drugą w
    innym) za tę samą usługę. Czy wystarczy, że będą one miały ten sam
    numer i dane, aby nie uznano ich jako oddzielnych faktur, czy należy
    także dodać jakieś adnotacje, czy połączyć je w inny sposób?

  • 2. Data: 2010-04-22 19:35:14
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 22.04.2010 Robert Pakszys <r...@g...com> napisał/a:
    > Witam,
    > Muszę wystawić dwie oddzielne faktury (jedną w języku polskim drugą w
    > innym) za tę samą usługę.

    No, to jest kryminał. ;-)

    > Czy wystarczy, że będą one miały ten sam
    > numer i dane, aby nie uznano ich jako oddzielnych faktur, czy należy
    > także dodać jakieś adnotacje, czy połączyć je w inny sposób?

    Wystaw JEDNĄ fakturę w dwóch językach. Od początku źle myślisz o dwóch
    fakturach. Faktura jest jedna, tylko na odwrocie jest jej tłumaczenie. Albo
    wręcz od razu na tej samej stronie - np. w nawiasach. Ja tak wystawiam
    faktury dwujęzyczne.
    --
    Samotnik