  • 1. Data: 2010-04-22 14:04:36
    Temat: Zwolnienei z kasy fiskalnej
    Od: "gerger" <g...@g...pl>

    Witam,
    istnieje zwolnienie z kasy fiskalnej, jeżeli 100% sprzedaży jest realizowana
    przez przelew bankowy i tranakcję można łatwo rozpoznać. Jednakże do tego,
    potrzebny jest jeszcze dokument nadania paczki np. z poczty polskiej. Same
    przelewy z tego co czytam nie wystarczą.

    Czyli sprzedając np. usługi w postaci tworzenia stron www i przyjmowaniu
    przelewów na konto (100%) nie jestem zwolniony z ewidencjonowania przy
    pomocy kasy fiskalnej (obroty powyżej progu 40k na rzecz osób fizycznych)?

  • 2. Data: 2010-04-23 07:58:01
    Temat: Re: Zwolnienei z kasy fiskalnej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 22 Apr 2010, gerger wrote:

> [...]
    > przelewów na konto (100%) nie jestem zwolniony z ewidencjonowania przy
    > pomocy kasy fiskalnej (obroty powyżej progu 40k na rzecz osób fizycznych)?

    Czekaj, coś obrodziło postami z "nieczytajacymi".
    *CZYTAŁEŚ PRZEPIS*?

    Inaczej - skąd wiesz, że w przypadku sprzedaży z wpłatą na rachunek:
    - jest zwolnienie z kasy
    - musisz mieć dowód wysyłki
    ?
    (hint: mi wychodzi, że jakbyś zamiast słuchać "co kto powiedział"
    przeczytał przepis, to primo wiedział że *TEN* wymóg dotyczy
    *towarów*, zaś dla usług zapis jest w kolejnej pozycji tabelki
    i jest *inny*).
    Link dla leni ;>
    (szukać słowa "banku" albo do wyboru "poczty")

    I doczytać odesłania małymi cyferkami do objaśnień pod tabelką!

    pzdr, Gotfryd