  • 1. Data: 2003-07-22 14:34:33
    Temat: Dwukrotny zwrot podatku (sic!)
    Od: "Prezes" <P...@b...pl>

    Witam!

    Ale numer - US zwrocil mi 2 razy zaliczke - z zeznania i z korekty!

    No i co ja mam robic? Jak to kiedys znajda to domiar murowany:) Jak pojde do
    nich, to tez moze nieladnie, bo wyjdzie czyjas niekompetencja...

    Czy ktos z Grupy ma jakis swiatly pomysl?

    Pre-s

  • 2. Data: 2003-07-22 14:37:58
    Temat: Re: Dwukrotny zwrot podatku (sic!)
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Prezes" <P...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    do
    > nich, to tez moze nieladnie, bo wyjdzie czyjas niekompetencja...

    Zadzwoń i oddaj. Pomijając niekompetencję, kompetentnie pewnie naliczą ci
    odsetki karne, za to że nie oddałeś.

  • 3. Data: 2003-07-22 14:55:36
    Od: "Sabina" <b...@o...pl>

    Odsetki karne?? A za co?

  • 4. Data: 2003-07-22 15:36:57
    Od: "Maciek81" <N...@c...pl>

    Użytkownik "poilkj" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Zadzwoń i oddaj. Pomijając niekompetencję, kompetentnie pewnie naliczą ci
    > odsetki karne, za to że nie oddałeś.

    Dopóki sami się nie upomną nigdzie nie dzwoń i siedź cicho. Nie żebym
    namawiał do złego - ale jak to Ty byś omyłkowo dwa razy zapłacił to pomyśl
    jakie byś miał problemy z odzyskaniem - o ile wogóle byś to odzyskał. A
    odsetek to nie naliczą.

  • 5. Data: 2003-07-22 16:13:55
    Temat: Odp: Dwukrotny zwrot podatku (sic!)
    Od: "Prezes" <P...@b...pl>

    Użytkownik Maciek81

    > odsetek to nie naliczą.

    ... podejrzewam, ze wezma pod lupe wszystko co moga i beda wyszukiwac cos na
    doplate :)

    Pre-s

  • 6. Data: 2003-07-22 16:17:59
    Od: "Maciek81" <N...@c...pl>

    > ... podejrzewam, ze wezma pod lupe wszystko co moga i beda wyszukiwac cos
    na
    > doplate :)

    Nie - jeżeli pomylił się urzędnik to właściwie wyśle wezwanie do zwrotu (o
    ile się zorientują). Jeśli tego nie zrobią to nie będzie podstaw do
    naliczenia czegokolwiek - podatnik nie ma obowiązku kontrolowania zwrotów
    podatku z US i na to bym się powołał odwołując się itd.
    Myślę, że warto olać.

  • 7. Data: 2003-07-22 17:11:13
    Od: "Prezes" <P...@b...pl>

    Użytkownik Maciek81 :

    > Nie - jeżeli pomylił się urzędnik to właściwie wyśle wezwanie do zwrotu (o
    > ile się zorientują). Jeśli tego nie zrobią to nie będzie podstaw do
    > naliczenia czegokolwiek

    Chodziło mi raczej o tzw. Odwet Kontrolowany:)
    Pre-s

  • 8. Data: 2003-07-22 17:19:23
    Od: "Maciek81" <N...@c...pl>

    > Chodziło mi raczej o tzw. Odwet Kontrolowany:)
    > Pre-s

    Sugerujesz, że Państwo poprzez rozbudowane instrumenty ścigania może mścić
    się na obywatelu za jego nieuczciwość pod pretekstem służenia dobru ogółu?

  • 9. Data: 2003-07-22 18:06:24
    Od: "Prezes" <P...@b...pl>

    Użytkownik Maciek81:

    > Sugerujesz, że Państwo poprzez rozbudowane instrumenty ścigania może mścić
    > się na obywatelu za jego nieuczciwość pod pretekstem służenia dobru ogółu?

    nazwijmy raczej - niektórzy Funkcjonariusze US są ambitni...

    Pre-s

  • 10. Data: 2003-07-22 18:09:42
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Maciek81 wrote:
> [...]
    > ile się zorientują). Jeśli tego nie zrobią to nie będzie podstaw do
    > naliczenia czegokolwiek - podatnik nie ma obowiązku kontrolowania zwrotów

    Ale ma za to obowiązek uiścić podatek od nienależnych przychodów (uczona
    nazwa tego czegoś jest inna ale sens chyba dobry).

    > Myślę, że warto olać

    Lepiej oddać i upomnieć się o znaleźne ;))

    --
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =