  • From: "nelson" <p...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Dzialalnosc gospodarcza a PIT - kto podpowie ???
    Date: Fri, 19 Apr 2002 09:39:08 +0100

    Witam

    W 2001 roku zarejestrowalem dzialalnosc gospodarcza, ale nigdy jej
    fizycznie i praktycznie nie rozpoczalem. Nie zglaszalem tego w US
    bo tak mi powiedziala kobieta w informacji w ZUS'ie gdzie sie udalem
    na poczatku. Powiedziala, ze dopoki nie zaczne faktycznie "dzialac"
    to zadnych ZUS'ow placic nie musze, podatkow wiec tez nie.

    I teraz moje pytanie:
    Jak teraz bede skladal zeznanie roczne to mam ta DG jakos uwzgledniac?
    Zadnych PIT'ow w trakcie 2001r od tej DG nie skladalem, jak to teraz
    zrobic zeby sie US nie przywalil ???

    Pozdrawiam
    Piotrek