  • 1. Data: 2005-09-02 20:05:40
    Temat: Działalność prowadzona w wynajm. mieszkaniu
    Od: "kwazimodor" <k...@p...onet.pl>

    Dzień dobry
    Mam poważny problem: prowadziłam zarejestrowaną działalność w wynajmowanym
    mieszkaniu.
    Nie pamiętałam dokł. warunków umowy najmu - a wyszło na jaw że to było tylko
    na cele mieszkalne, nie wolno było prowadzić działalności.
    W dokumentach firmy siedziba i miejsce wyk. działalności to właśnie to
    mieszkanie.
    Firma wynajmująca się o tym dowiedziała ( wcale tego nie ukrywałam niczego
    nie świadoma)
    Jak z tego wybrnąć?
    Czy jest jakieś rozwiązanie?
    Będę wdzięczna za każdą pomoc- z góry dziękuję.
    c.c.