  • 1. Data: 2005-09-02 19:05:28
    Temat: kasa fiskalna w biurze podrózy a rozl. się z marży
    Od: Katarzyna<k...@a...pl>

    kasa fiskalna w biurze podrózy a rozliczanie się z marży

    Jak ewidencjonować w biurze podróży w kasie fiskalnej obrót dla turystów
    idywidualnych, gdy VAt rozliczany jest na podstawie art.119, czyli
    podstawą opodatkowania jest marża. Dla klienta wystawiam fakturę brutto
    i nie ujawniam ani kwoty VAT ani stawki, a w kasie fiskalnej jak mam to
    wprowadzać?

    Z góry dziękuję za pomoc
    pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-09-05 08:27:19
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Katarzyna" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podstawą opodatkowania jest marża. Dla klienta wystawiam fakturę brutto
    > i nie ujawniam ani kwoty VAT ani stawki, a w kasie fiskalnej jak mam to

    Tu jest drobny problem, bo sprzedaż dla os.fiz.nieprowadzących musi być
    ewidencjonowana na kasie.

    Rozwiązaniem jest dodanie drugiej stawki np. 0% - nabijać wszystko - a przy
    księgowaniu miesięcznym po prostu tego nie liczyć...

    Pozdrawiam
    Łukasz Kaliński