    From: "macias" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Dzienne zestawienie sprzedaży a pieczątka
    Date: 20 Dec 2005 15:53:10 +0100

    Witam!

    Prowadzę działalność na ryczałcie. Nie posiadam pieczątki, natomiast kupiłem
    druki Dziennego zestawienia sprzedaży, na których jest miejsce (zresztą
    największe to pole tego zestawienia, hehe) oznaczone "pieczęć firmowa".
    Czy wzamian za to może być podpis czy koniecznie muszę wyrobić pieczątkę?

    Jeszcze jedno - są dwa pola: Sporządził i Zatwierdził. Prowadząc jednoosobową
    działalność mam sam sporządzać i zatwierdzać, wypełniać tylko jedno z tych pól
    czy jeszcze inaczej?

    Ostatnia sprawa: co to u licha jest sprzedaż nieudokumentowana? Dziwnie to
    brzmi, szczególnie, że jeśli ją tam wpiszę, to już udokumentowana będzie. Ale
    jakoś nie łapię idei tej pozycji zestawienia.

    Teraz ostatnia (jak się okazało) sprawa: czy osiągając w danym miesiącu zerowy
    przychód muszę to jakoś zgłaszać w US, opisywać w Ewidencji przychodów,
    wypełniać dodatkowe druki czy po prostu nie wpłacam zaliczki i finito?

    Z góry dziękuję!