  • 1. Data: 2009-03-09 19:29:20
    Temat: Egzekucja komornicza - pytanie....
    Od: "K.B." <v...@o...eu>

    Mam pytanie do tych, ktorzy sie orientuja w zagadnieniu...

    Kolega ma do sprzedania dom i kawalek ziemi.... Rownoczesnie ma jakies dlugi
    i komornika sadowego na karku...

    Pytanie brzmi - czy w razie usilowania sprzedarzy tych nieruchomosci,
    komornik moze sie o tym w jakis sposob dowiedziec (moze notariusz powinien
    go o tym poinformowac? - nie wiem jak to dziala i kolega tez nie ma pojecia)
    i zajac czesc pieniedzy lub nawet calosc na poczet dlugow mojego kolegi...?

    Dziekujac za wszelkie przydatne info - pozdrawiam
    K.

  • 2. Data: 2009-03-09 20:18:29
    Temat: Re: Egzekucja komornicza - pytanie....
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    K.B. wrote:
> [...]
    > i zajac czesc pieniedzy lub nawet calosc na poczet dlugow mojego kolegi...?

    hmm, ja na miejscu kolegi sam bym komornika poinformował o sprzedaży,
    chyba, że kolega chce zająć miejsce w celi.