  • 1. Data: 2009-03-09 14:50:46
    Temat: Zwrot ulgi budowlanej a ulga odsetkowa
    Od: "bed24.pl" <c...@g...com>

    Witam,

    Może ktoś będzie znał odpowiedź na moje wątpliwości.
    Tak więc po kolei:

    1. w 2001 nabyłem działkę budowlaną i za ten rok skorzystałem z ulgi
    budowlanej
    2. w 2005 sprzedałem tą działkę i w zeznaniu za ten rok oddałem całą
    kwotę ulgi (doliczyłem do podatku)
    3. w 2006 wziąłem kredyt hipoteczny spełniający warunki ulgi
    odsetkowej

    Pytanie:
    Czy w tym przypadku mogę skorzystać z ulgi odsetkowej?

    Uwaga:
    Zaznaczam, że ulgę odsetkową zwróciłem nie poprzez korektę zeznania z
    2001 a poprzez doliczenie do podatku w 2005.

    Z góry dziękuję za pomoc

  • 2. Data: 2009-03-09 14:52:42
    Temat: Re: Zwrot ulgi budowlanej a ulga odsetkowa
    Od: "bed24.pl" <c...@g...com>

    On 9 Mar, 15:50, "bed24.pl" <c...@g...com> wrote:
> [...]
    > Zaznaczam, że ulgę odsetkową zwróciłem nie poprzez korektę zeznania z
    > 2001 a poprzez doliczenie do podatku w 2005.

    Poprawka:
    Oczywiście w 2005 zwróciłem budowlaną (a nie odsetkową)