  • 1. Data: 2003-05-14 08:37:33
    Temat: Emerytura-pytanie
    Od: "Włodek" <w...@w...pl>

    Mam pytanie
    Przepracowałem 10 lat w zakładzie. Od 12 lat jestem bezrobotny. Czy jak
    osiągnę wiek emerytalny (mam 39 lat) będzie mi się należała jakaś emerytura?
    WS

  • 2. Data: 2003-05-14 13:11:06
    Temat: Re: Emerytura-pytanie
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Włodek napisał:
    > Mam pytanie
    > Przepracowałem 10 lat w zakładzie. Od 12 lat jestem bezrobotny. Czy jak
    > osiągnę wiek emerytalny (mam 39 lat) będzie mi się należała jakaś emerytura?

    To pytanie do wieszcza.
    Skąd mamy wiedziec jak będą wyglądały przepisy emerytalne za ćwierc wieku?
    Nie wiem jak będa wygladały jutro....

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-05-14 16:07:05
    Od: "Włodek" <w...@w...pl>

    > To pytanie do wieszcza.
    > Skąd mamy wiedziec jak będą wyglądały przepisy emerytalne za ćwierc wieku?
> [...]
    A na dzień dzisiejszy jak to się przedstawia?
    WS

  • 4. Data: 2003-05-15 06:20:14
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Włodek napisał:

    > A na dzień dzisiejszy jak to się przedstawia?

    Na dzień dzisiejszy to nie masz szans.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-05-15 12:55:55
    Od: "Marek" <w...@o...home.pl>

    > Na dzień dzisiejszy to nie masz szans.
    >
    > Maddy
    >
    > --
    > Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    > m...@e...com.pl

    Jak to? Przecież to młody człowiek i nazbiera jeszcze 15 lat "okresów
    składkowych i nieskładkowych" zanim osiągnie wiek emerytalny (65 lat). Tak
    więc szanse są ...

    Marek

  • 6. Data: 2003-05-15 14:43:21
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Marek napisał:
> [...]
    >>

    > Jak to? Przecież to młody człowiek i nazbiera jeszcze 15 lat "okresów
    > składkowych i nieskładkowych" zanim osiągnie wiek emerytalny (65 lat). Tak

    Ale za 15 lat :-))

    Dzis emerytury nie dostanie ;-))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2003-05-15 15:16:24
    Od: "Włodek" <w...@w...pl>

    Tak

    > Ale za 15 lat :-))
    >
    > Dzis emerytury nie dostanie ;-))
    >
    > Maddy

    Ale za 15 lat nawet jeśli nie będzie to okres składkowy?
    WS

  • 8. Data: 2003-05-15 15:43:22
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Włodek napisał:

    > Ale za 15 lat nawet jeśli nie będzie to okres składkowy?

    Za 15 lat beda pewnie zupełnie inne przepisy.

    Gdybyś dziś był 65-latkiem z 10-letnim stażem pracy tez byś emerytury
    nie dostał. Na emeryture trzeba zapracować (co po części nie dotyczy
    rolników, ale to paranoja tego systemu).

    A co będziesz robił przez te 15 lat? Dłubał w nosie?
    Jezu, facet w sile wieku a juz sie nie może doczekac emerytury.
    Nic dziwnego że ten kraj tak wygląda.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 9. Data: 2003-05-15 16:07:06
    Od: "Włodek" <w...@w...pl>

> [...]
    >
    > A co będziesz robił przez te 15 lat? Dłubał w nosie?
    > Jezu, facet w sile wieku a juz sie nie może doczekac emerytury.

    Nie chodzi w zasadzie tu o mnie bo jeśli się szuka to i znajduje. Taką samą
    sytuację ma moja siostra a do pracy nie pójdzie bo okoliczności jej na to
    nie pozwalają. Chyba że i te okoliczności się zmienią. Pracowała 11 lat.
    Dla kobitek w tej miejscowości gdzie mieszka napewno nie ma pracy 9chyba że
    ma się plecy i kasę na łapówkę).
    WS

  • 10. Data: 2003-05-15 22:04:41
    Od: "Marek" <w...@o...home.pl>

    Użytkownik "Włodek" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > nie pozwalają. Chyba że i te okoliczności się zmienią. Pracowała 11 lat.
    > Dla kobitek w tej miejscowości gdzie mieszka napewno nie ma pracy 9chyba

    Dla siostry sytuacja wygląda korzystniej, jeszcze 9 lat "okresów
    składkowych i nieskładkowych" i emerytura gwarantowana (według dzisiejszych
    przepisów).
    Zauważ, że składki odprowadza się także gdy będzie się wykonywać umowę
    zlecenie...

    Marek