  • 1. Data: 2008-05-30 09:10:15
    Temat: Samochód osobowy w ST a odliczenie VAT od napraw
    Od: "PiotrB." <p...@o...pl>

    Witam,

    Chciałbym się upewnić.
    Mam samochód osobowy wpisany do Ewidencji Srodków Trwałych,
    używany do celów firmowych.
    Od paliwa (benzyna, LPG) nie odliczam VATu (zaliczam w koszty
    kwotę z VATem).
    Od napraw i części odliczam VAT.

    Dobrze robię?

    Piotr

  • 2. Data: 2008-05-30 17:00:31
    Od: <s...@a...pl>

> [...]
    > używany do celów firmowych.
    > Od paliwa (benzyna, LPG) nie odliczam VATu (zaliczam w koszty

    To zależy, w większości przypadków tak.

  • 3. Data: 2008-05-30 18:17:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > To zależy, w większości przypadków tak.

    Z ciekawości - dlaczego tylko w większości?

  • 4. Data: 2008-05-31 20:19:47
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Cavallino w <news:g1pgc1$8l5$1@news.onet.pl>:

    > Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Z ciekawości - dlaczego tylko w większości?

    Bo np.:
    można czasem otrzymać fakturę od niezarejestrowanego podatnika,
    z proporcji wychodzi, ze nie można odliczyć 100%.

    ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]