  • 11. Data: 2003-04-23 23:56:58
    Temat: Re: Odp: Odp: Etat + dzialalnosc
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Gotfryd Smolik news -----###

    > Odkładam do "sprawdzić", bo wydawało mi się że jednak podstawa
    > musi być większa od minimalnej, ale głowy mi szkoda :) to w zastaw
    > nie dam.

    hmmm... nie przeglądałem archiwum jak radzi Maddy (nie dam się podpuścić
    ;-) ) a i do ustawy od jakiegoś czasu szczegółowo nie zaglądałem, ale
    coś kręcicie na moje oko...

    mianowicie przepracowany cały miesiąc 'na całym etacie' daje na 99,999%
    wyłączenie ze społecznych w działalności...

    przepracowany cały miesiąc 'na częściowym etacie' ale z wynagrodzeniem w
    wys. minimalnego (obecnie 800 zł chyba) daje na 99,999 % wyłączenie ze
    społecznych w działalności...

    na 99,999% nie ma tu nic do rzeczy, że w przypadku zwolnienia dostajesz
    80% - zdaje mi się że możesz dostawać 200% a z działalności i tak podlegasz

    chyba początek chorobowego z pracy = początek składek na społ. z
    działalności

    jak mi się zachce i poczuję się zmuszony to zweryfikuje powyższe z
    ustawą o sus - teraz mi się nie chce ;-)

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 12. Data: 2003-04-24 01:05:53
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "hADeSik" <h...@h...sru> napisał w wiadomości
> [...]
    > działalności
    >
    > jak mi się zachce i poczuję się zmuszony to zweryfikuje powyższe z
    > ustawą o sus - teraz mi się nie chce ;-)

    -----------------------------
    Ustawa SUS co to jest ?
    Dobra wiem miało być ZUS .
    Wiola

  • 13. Data: 2003-04-24 02:02:13
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Wioletta Pikorska -----###
    > Ustawa SUS co to jest ?
    > Dobra wiem miało być ZUS .

    nie - ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych - w skrócie sus - z tego
    co wiem jest to skrót oficjalny...

    a co to ustawa o ZUS ?

  • 14. Data: 2003-04-24 05:53:41
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    > ###----- w odpowiedzi na list od Wioletta Pikorska -----###
    >
    > nie - ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych - w skrócie sus - z tego
> [...]
    -------------------------------------
    OK to ja już nie kumałam o tej porze nie umiem czytać skrótów i ty teraz
    będziesz się czepiał moich słów.Sorry więcej nie będe się czepiała.
    Wiola

  • 15. Data: 2003-04-24 06:39:47
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Wiola Pikorska -----###

    > OK to ja już nie kumałam o tej porze nie umiem czytać skrótów i ty teraz
    > będziesz się czepiał moich słów.Sorry więcej nie będe się czepiała.

    nie no, spokojnie - ja też moge się pomylić, a myślałem, że miałaś jakąś
    konkretną ustawę na myśli...
    zresztą czepianie jest tutaj na porządku dziennym ;-)