  • 1. Data: 2003-01-21 22:32:21
    Temat: Etat+urlop bezpl.+DG+ZUS
    Od: "Piotr" <p...@p...com.pl>

    Jak dla mnie to dosc skomplikowane zadanie.
    Prowadze DG /KPiR, nievatowiec/ i mam etat
    z minimalna placa brutto /800zl/ - dzieki temu
    z DG place jedynie zdrowotne. Moj problem jest
    nastepujacy - co sie dzieje z oplacaniem ZUS
    w przypadku bezplanego
    urlopu ? Czy pracodawca placi
    proporcjonalnie mniejsze skladki czy skladki
    sa takie jak bym pracowal, a jedynie moja
    wyplata jest mniejsza? Bo cos mi sie zdaje, ze
    jesli podstawa oplaty skladek jest mniejsza od
    placy minimalnej, to zus musze placic rowniez od DG.

    Piotr

  • 2. Data: 2003-01-22 08:10:24
    Temat: Re: Etat+urlop bezpl.+DG+ZUS
    Od: "Biedrona" <b...@p...pl>

> [...]
    > wyplata jest mniejsza? Bo cos mi sie zdaje, ze
    > jesli podstawa oplaty skladek jest mniejsza od
    > placy minimalnej, to zus musze placic rowniez od DG.

    sam sobie odpowiedziałeś
    pracodawca nie odprowadza żadnych składek jeżeli pracownik w przypadku url.
    bezpłatnego

  • 3. Data: 2003-01-23 08:03:33
    Od: "Piotr Sawrycki" <p...@a...torun.pl>

    Użytkownik "Biedrona" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > sam sobie odpowiedziałeś
    > pracodawca nie odprowadza żadnych składek jeżeli pracownik w przypadku
    url.
    > bezpłatnego

    Dziekuje za odpowiedz.
    Czy to oznacza, ze w takiej sytuacji mam sie zglaszac do zusu z oplacaniem
    skladek z tytulu DG? A w nastepnym miesiacu znowu wypisywac?

    Piotr