  • 1. Data: 2004-02-16 15:42:23
    Temat: Ewidencja przebiegu pojazu netto? czy brutto?
    Od: "Aisa_prw" <j...@w...pl>

    witam

    no własnie czytam i czytam na ten temat i coraz mniej rozumiem:(
    samochód osobowy prywatny wykorzystywany przez właściciela
    do działalności i... czy w zestawieniu kosztów za paliwo maja być
    wpisane kwoty netto czy brutto?
    Do tej pory wprowadzałam brutto i rozliczałam, ale zaczynam mieć
    watpliwości kiedy limit kilometrówki jast niższy od kwoty z fv za paliwo.
    Co sie dzieje wtedy z VAT?
    niby jest kosztem ale cały czy w części itd...

    Pomocy - co mam wpisywać w tym zestawieniu?

    Pozdrawiam
    Joanna

  • 2. Data: 2004-02-16 17:56:17
    Temat: Re: Ewidencja przebiegu pojazu netto? czy brutto?