  • Data: 2004-08-24 17:55:53
    Temat: Export do Niemiec-Jakie formalnosci-PROSZE O POMOC!!!!!
    Od: "ralf78" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanownych ekspertow,

    Pierwszy raz w zyciu przymierzam sie do exportu.
    Chodzi mi o export do niemiec moich produktow a sa to opakowania. Znalazlem
    potencjalnego zainteresowanego ale nie wiem co dalej, a pewnie proste to nie
    jest...

    Prosze zyczliwe osoby o pomoc od czego zaczac, poza tym dalej bede mial
    jeszcze kilka spraw i pytan ale narazie prosze o kontakt i najlepiej na
    priva,

    pozdrawiam,

    Rafal