  • 1. Data: 2002-05-07 18:04:19
    Temat: F-VAT dla obcego :-)
    Od: "Pawel F. Rozenek" <s...@m...ariadna.pl>

    Czy wystawienie VFAT dla obcokrajowca i w dodatku na adres zagraniczny (np.
    Niemcy) jest dozwolone?

    Nie chodzi mi tu oczywiscie o fakture eksportowa!, tylko o taka
    najzwyklejsza na swiecie. Naliczony zostal VAT 22%.

    --
    Pawel F. Rozenek

  • 2. Data: 2002-05-07 18:40:17
    Temat: Re: F-VAT dla obcego :-)
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Pawel F. Rozenek" <s...@m...ariadna.pl> napisał w wiadomości
    > Czy wystawienie VFAT dla obcokrajowca i w dodatku na adres zagraniczny
    (np.
    > Niemcy) jest dozwolone?

    Tak.
    Ma być Z VATem. Czy on go odliczy, albo Ty zależy czy zostanie wystawiony
    dokument SAD

  • 3. Data: 2002-05-07 21:12:21
    Od: "Cezary F" <c...@i...pl>

> [...]
    > (np.
    >
    > Tak.
    > Ma być Z VATem. Czy on go odliczy, albo Ty zależy czy zostanie

    A co sprzedawca odliczy?

    CEZ