  • 1. Data: 2002-05-07 17:31:44
    Temat: Komputer w DG
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Moze juz o tym bylo, ale nic z poprzednich watkow nie moge zrozumiec
    :/
    Prowadze DG, jestem VATowcem. Mam prywatnie zakupiony komputer
    (wczesniej niz rozpoczecie DG, z drugiej reki, bez rachunkow). Czy
    moge wrzucic w KUP zakupione oprogramowanie, czyste CD, modernizacje
    tego komputera? Co w takim przypadku z VATem - mozna odliczyc? Czy
    musze przyjac jakos ten komputer w uzytkowanie? Do EST? Inaczej?
    Dowodem wewnetrznym?
    Prosze o odpowiedz podana na tacy - jasno i przejrzyscie ;)
    Z gory serdecznie dziekuje!

    --
    - Tobiasz 'Tobi' Szlęk ------------\ ---- aukcje w sieci -------\
    - www.rower.xcom.pl -Rower OnLine- / ------------ www.adico.pl -/