  • 1. Data: 2004-08-23 21:02:05
    Temat: F-a vat dla odbiorcy UE na usługę wykonaną w Polsce
    Od: "Łukasz Woźnica" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    F-a vat dla odbiorcy UE na usługę wykonaną w Polsce...

    Chciałem się dzisiaj zarejestrować w US z formularzem VAT R UE.... I dotyczy
    on tylko dostawy towarów lub usług transportowych......

    i przeżyłem szok... podobno na usługi wykonane w Polsce nie trzeba być
    podatnikiem unijnym....
    wystawia się kontrachentowi fakturę z VATem jak w kraju(może być dwujęzyczna)
    i czeka na przelem....

    Czy ma ktoś doświadzczenia z czymś takim?

    Pozdrawiam

    Łukasz