  • 1. Data: 2007-06-21 15:27:45
    Temat: FORMULARZE AKTYWNE
    Od: "Paweł K" <k...@...apa.com.pl>

    Witam,
    czy gdzies w sieci mozna znalezc aktywne formularze do wystawiania faktur
    Vat?
    Na wszystkich stronacz ktore znalazlem nalezy zamowic subskrybcję, natomiast
    ja potrzebuje tylko ten jeden aktywny druczek

  • 2. Data: 2007-06-21 15:36:49
    Temat: Re: FORMULARZE AKTYWNE
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 21 Jun 2007, Paweł K wrote:

    > Witam,
    > czy gdzies w sieci mozna znalezc aktywne formularze do wystawiania faktur
    > Vat?

    Przepraszam za OT, ale co Ci wadzi machnąć sobie formularz
    w OpenOffice?

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2007-06-21 20:32:40
    Od: "Paulus" <p...@t...pl>

    W wiadomosci: f5e5lr$4vh$...@n...news.tpi.pl,
    Paweł K <k...@...apa.com.pl> napisal:
> [...]
    > Na wszystkich stronacz ktore znalazlem nalezy zamowic subskrybcję,
    > natomiast ja potrzebuje tylko ten jeden aktywny druczek

    Powinny byc takowe na stronach Microsoftu.

    --
    Pozdrawiam, Paulus
    Join US... Find THEM... http://tiny.pl/zfc

  • 4. Data: 2007-06-22 06:09:49
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl>

    Paweł K pisze:
> [...]
    > Na wszystkich stronacz ktore znalazlem nalezy zamowic subskrybcję, natomiast
    > ja potrzebuje tylko ten jeden aktywny druczek

    Weź se chłopie ściągnij wersję z reklamami programu Lefthand e-Faktura i
    już. Fajny programik do wystawiania faktur.

    --
    Pozdrowienia
    Radek Dobrowolski vel Buster

  • 5. Data: 2007-06-22 12:46:19
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 22 czerwca 2007 08:09
    (autor Buster
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <f5fpar$e4k$1@inews.gazeta.pl>):

    > Weź se chłopie ściągnij wersję z reklamami programu Lefthand e-Faktura i
    > już. Fajny programik do wystawiania faktur.

    E tam, darmowych jest mnóstwo. Choćby http://tgsoft.pl/ I książka i faktura
    darmo... Od Lefta Hadego to bym się trzymał z daleka, bo to porażka jest na
    całej linii.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: z...@w...pl, t...@l...pl, e...@e...edu.pl,
    i...@k...com.pl, h...@k...com.pl, p...@f...hu

  • 6. Data: 2007-06-23 20:27:35
    Od: Buster <b...@t...net.pl>

    Wrak Tristana pisze:
    > E tam, darmowych jest mnóstwo. Choćby http://tgsoft.pl/ I książka i faktura
    > darmo... Od Lefta Hadego to bym się trzymał z daleka, bo to porażka jest na
    > całej linii.

    Czemu porażka?? Używam i jestem zadowolony. Co prawda tylko do faktur,
    ale zawsze. Żadnych problemów.

  • 7. Data: 2007-06-24 09:32:02
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 23 czerwca 2007 22:27
    wasz znak: <f5jvnc$bkf$1@inews.gazeta.pl>):

    > Czemu porażka?? Używam i jestem zadowolony. Co prawda tylko do faktur,
    > ale zawsze. Żadnych problemów.

    No ja próbowałem pokonać PKPiR i poległem.
    Najpierw nie umiałem w ogóle zainstalować. Nijak nie widział firebirda. Z
    rok/dwa później się udało, ale jak wyszło, że mam fakturę księgować osobno
    w rejestrach i osobno w Pkpir i że wygoda używania to klikanie to wymiękłem
    ponownie...

    Nie umiem, po prostu nie umiem tego używać.

  • 8. Data: 2007-06-25 01:19:42
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Sun, 24 Jun 2007 11:32:02 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

> [...]
    > ale jak wyszło, że mam fakturę księgować osobno w rejestrach i osobno w
    > Pkpir i że wygoda używania to klikanie to wymiękłem ponownie...

    Ee, chyba coś źle używałeś. ZTCP fakturę wklikiwało się tylko jeden raz.

    Ale inna sprawa że program jest rzeczywiście jakby projektowany żeby był
    maksymalnie niewygodny w użyciu (może to tylko ta wersja bezpłatna? ;) ).
    Zaczynając w czerwcu DG, zacząłem też używać LH MK. W okolicach grudnia
    osiągnąłem już biegłość, a w styczniu doszedłem do wniosku że arkusz w
    OpenOffice jest 100x wygodniejszy :).

    p. m.

  • 9. Data: 2007-06-25 05:22:19
    Od: Radosław Rossa <r...@N...SPAM.gazeta.pl>

> [...]
    > Na wszystkich stronacz ktore znalazlem nalezy zamowic subskrybcję, natomiast
    > ja potrzebuje tylko ten jeden aktywny druczek

    Formularze IPS - darmowy program, b. duża baza druków w necie. Do pobrania na
    http://www.pity.pl/druki/
    Pzdr.
    RR :-)

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 000751-5, 2007-06-24
    Przetestowano na: 2007-06-25 07:25:05